torstai 18. joulukuuta 2014

Sielläkin on joulu

Joka vuosi tulee joko kokonaan uusia joululauluja tai ainakin uusia versioita vanhoista kappaleista. Tänä vuonna Jarkko Ahola yllätti, mutta eniten olen nyt ihastunut Samuli Edelmannin Sielläkin on joulu -kappaleeseen. Se muistuttaa minua tänä vuonna poismenneistä kissoistamme:





Minulla on meidän poismenneitä viiksikkäitä ikävä vähän joka hetki, mutta tiedän, että heillä on hyvä siellä jossain.. <3 
Onneksi minulla on nuo toiset viiksikkäät. Ilman heitä ei joulu olisi tullut tänä vuonna.


Rakkaudentäyteistä joulunaikaa kaikille! 

3 kommenttia:

  1. hehee! sinulla on ihan niin samannäköinen kissaviiksekäs, kuin minulla! :) siis ihan todella samannäköinen kasvoiltaan! :)

    VastaaPoista
  2. Mahtavatko olla kaukaista sukua? (:

    VastaaPoista
  3. Kaunis kiitos tuosta Samuli Edelman- vinkistä. Tuo sopii tällä hetkellä meidän tunnelmaan niin hyvin. Tänään jouduimme nukuttamaan pois meidän kaksikuisen varsamme. Kyyneleiden läpi kuuntelin tuota. Kaipaus on niin suunnaton.

    Terkuin Anu

    VastaaPoista

Ajattelitko jotain? Ole kiltti ja kirjoita se sanoiksi (: