sunnuntai 22. heinäkuuta 2018

Joko starttaillaan?

Juhannus on taas juhlittu ja mennään jo pitkällä kesässä. Itse asiassa niin pitkällä, että väkisinkin mieli kääntyy jo jouluun. Pieniä ajatuksia on jo välähdellyt silloin tällöin ja Pinterestissä olen tallennellut jos jonkinmoisia joulujuttuja muistiin. 

Erityisen ihanan tästä tulevasta joulusta tekee se, että meillä on uusi koti, jonka minä saan ensimmäistä kertaa pukea jouluasuun. Mies jo hiukan näkee kuulemma painajaisia asiasta, mutta niinhän ne aina. 

Joko jonkun muun ajatukset ovat kääntyneet jouluun?


6 kommenttia:

  1. :) kyllä:)
    aloitin oman joulublogini 24.6,tasan puoli vuotta joulun odotusta.
    pinterestiin kun eksyy,....päätä huimaa ,hikikarpalot otsalla,niin ihania joulu juttuja.Olen seurannut joulublogia alusta asti,joulu höperö kun olen:)
    ...joulu on kerran vuodessa ja siihen valmistaudutaan täydellä sydämmellä:))

    VastaaPoista
  2. :) kyllä:)
    aloitin oman joulublogini 24.6,tasan puoli vuotta joulun odotusta.
    pinterestiin kun eksyy,....päätä huimaa ,hikikarpalot otsalla,niin ihania joulu juttuja.Olen seurannut joulublogia alusta asti,joulu höperö kun olen:)
    ...joulu on kerran vuodessa ja siihen valmistaudutaan täydellä sydämmellä:))

    VastaaPoista
  3. Mukavaa, kun joulublogit pikkuhiljaa heräilevät kevät- ja kesäuniltaan. Itse en vielä osaa joulujuttuja somassa blogissani tai kodissani pyöritellä, mutta innolla luen tekstejä muilta:)

    VastaaPoista
  4. juu.ostin kirppikseltä joulupalloja ja cdn .siis tänään keskellä hellettä.

    VastaaPoista
  5. Kyllä vaan joulujutut jo mielessä, sillä olen neulonut kymmeniä sukkia joulupaketteihin. Eiköhän se siitä ala.... Aurinkoista viikonloppua <3

    VastaaPoista
  6. Kyllä on jo jouluajatukset vallanneet mielen. Kesällä vierailimme Ähtärissä Tonttumuseossa. 🎅🏻

    VastaaPoista

Ajattelitko jotain? Ole kiltti ja kirjoita se sanoiksi (: