torstai 13. joulukuuta 2012

Joulu hiipii meille pikkuhiljaa...

Pikkuhiljaa olen saanut asuntoomme joulun tuntua - muuallekin kuin olohuoneeseen. Toki olohuoneessa on silti ehkä tunnelmallisinta, siellähän meillä eniten aikaa vietetään. Tänään käytiin miehen kanssa vielä Anttilassa hyödyntämässä 20€ etuseteli (kun ostaa 100 eurolla). Löysin eteiseen juuri sopivan ja kauniin värisen maton, jollaista olen kaivannut. Se oli jo muutenkin 40% alennuksessa ja sitten vielä saatiin kaikista ostoksista 20 euroa alennusta - ihan hyvä kauppakeikka siis. 

Seuraavissa kuvissa pieniä paloja joulusta, joka kotiamme pikkuhiljaa valtaa. 

Meillä on tänä vuonna vain pikkukuusi tilan puutteen ja vauvakissan takia. Se koristaa kotiamme kirjahyllyn päältä. 

Ikean kauniit kellot ripustin olohuoneen lampusta roikkumaan.

Tämä hauska kuu-ukko on äitini peruja, se valaisee olohuoneen ikkunasta ja eilen panin ulkoapäin merkille, kuinka kivalta se näyttää.  
Eteisessä ensimmäisinä vastassa ovat nämä hauskat tonttu-pojat!

Ehdoton suosikkini on tämä äitini aikoinaan tekemä tonttupuu. Se on todella hauska ja kaunis koriste, joka pääsee ensimmäistä kertaa tänä vuonna esille minun omassa kodissani. Äidille jäi toinen tonttupuu. 

Tämä tonttuherra etsii vielä paikkaansa. 

Lapsuuteni tontut ovat löytäneet tiensä sohvan selkämykselle. 

Tänään olen väsäillyt paljon lahjoja ja nyt on jo melko valmista. Löysin myös kivan lahjan hyvälle ystävälleni - olen suorastaan ihmeissäni, että olen löytänyt kaikille tärkeimmille jotain osuvaa ja mukavaa. Olin jo valmistautunut tekemään herkkukorit jos muuta en keksi, mutta nyt ei tarvitsekaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ajattelitko jotain? Ole kiltti ja kirjoita se sanoiksi (: